How I Met Your Mother Symphony of Illumination
S7, A12: Robin får chockerande nyheter från sin läkare och berättar för Barney att hon är gravid med hans barn. Samtidigt förstör en av områdets tonåringar för Marshall när han julpyntar sitt hus.