Syskonkärlek
S3, A19: Alan försvarar en tvivelaktig advokat som står anklagad för att ha mörkat ett mord som hans bror begått. Brad tar ställning mot advokatbyrån och det kan kosta honom jobbet, medan Denny försöker använda The Secret för att få träffa Raquel Welch.