Weeds Ta hand om henne/Ta inte hand om henne
S7, A13: Silas förråder Nancy medan Shane gör ett sista försök att skydda Nancy från Ouellette. På Wall Street kommer Doug och Whit på en plan för att hålla hedgefonden igång.