S1, A3: En gruppbyggande samba-samba-klass på Patricia och Elles reklambyrå blir tävlingsmässigt våldsam. Molly kämpar mot depression och gömmer sig från världen och bestämmer sig för att ge sig ut ur huset inkognito när hon råkar ut för en missnöjd förälder på PTA.