Tad & Loreen & Avi & Shanaz
S4, A8: Tad & Loreen & Avi & Shanaz. Hannahs pappa kommer med en chockartad nyhet. Marnie och Desi fortsätter att bråka, nu om pengar. Shoshanna bestämmer sig för att återigen ge sig ut och dejta. I rollerna: Lena Dunham, Adam Driver, Jemima Kirke, Zosia Mamet, Allison Williams m.fl. Del 8 av 10.