S1, A4: Cassandra och Ivaldo blir sams men börjar bråka när de inser att de varit ihop i ett år. Decio och Aristides låter Leide och Gersinho bo hos dem. Leide hjälper Ari med välgörenhet och stjäl kläder för att betala ett pensionat. Cassandra hjälper Gersinho och Ari fly undan ett krogslagsmål, vilket för henne närmare sin son, men bryter ihop efter att Leide avslöjar att hon har transfobiska fördomar.