Alias Taken
S3, A16: När Dixons barn kidnappas av Sark vänder han sig till Sydney i ett desperat försök att rädda dem. Under tiden hamnar Laurens jobb som dubbelagent under lupp när hennes far, Senator Reed, som hon inte haft kontakt med på länge, stänger henne ute från CIA:s informationsmöten. Men hon visar vad hon går för när hon avslöjar att det är Sloane som är mullvaden inom CIA.