Blue Bloods Tale of Two Cities
S8, A16: Danny och Baez utreder mordet på en man som levt ett dubbelliv och haft två olika familjer. Erin behöver Anthony's hjälp för att utreda hans gamla partner som Erin tror har stulit drogpengar.