S5, A17: Mike vill gärna köpa en samling miniatyrstridsvagnar som en gång har tillhört hans granne, Helen Potts bortgångna man. Men när han upptäcker att Helen redan har sålt samlingen går han långt för att skapa en egen. Kristin och Ed är bekymrade över att en mystisk användare som kallar sig för Bubba X publicerar en svidande recension av besöket på Outdoor Mans restaurang.