Criminal Minds Target Rich
S11, A7: BAU-teamet hjälper Rossis dotter Joy, som är journalist, att utreda en collegestudents försvinnande. Dessutom måste teamet rycka ut när Giuseppe Montolo dör i fängelset efter att han varnat Morgan för en underjordisk grupp torpeder.