Taser
S3, A15: På alla hjärtans dag levereras en stor bukett rosor anonymt hem till familjen Baxter. Vanessa vet att de inte är till henne eftersom Mike inte tror på sånt trams som blommor på helgdagar. För att uttrycka sin kärlek köper dock Mike en elpistol till Vanessa, vilket bara gör henne ännu mer besviken. Kristin misstänker att hennes chef John Baker kan vara den hemliga beundraren, och Mandy antar att blommorna är från Kyle.