The Good Wife Taskiga tjejer
S2, A7: Alicia måste försvara en tonårig popstjärna, Sloan, som är oskyldig till ett rattfylleri, tills dess att Cary avslöjar stora nyheter som kan förstöra det unga stjärnskottets karriär och liv. Samtidigt ställs Peters kampanj inför en svårighet när den demokratiska kommittén ber honom att dra sig ur.