NYPD Blue Tea & Sympathy
S7, A19: Poliserna accepterar hjälp från ett par brittiska poliser för att fånga en mördare och våldtäktsman som emigrerat från England till New York. Samtidigt kommer Jones nära en reporter hon träffat under ett annat fall.