Rizzoli & Isles Tears of a Clown
S4, A13: När en clownklädd kidnappare dyker upp på nytt efter över 20 år letar kåren efter ledtrådar i olösta kidnappningsfall från 1988. Det blir all mer allvar mellan Jane och Casey (CHRIS VANCE).