S4, A4: President Meyer gör ett fredsmäklande besök i Iran, där en amerikansk reporter hålls fången och på hemmaplan uppvaktas Dan av lobbyisten Sidney Purcell. I rollerna: Julia Louis-Dreyfus, Tony Hale, Anna Chlumsky, Reid Scott, Matt Walsh m.fl. Del 4 av 10: Teheran.