Teknikfixaren Fixi
S1, A1: Välkommen till Playland och dina nya vänner Fixi och Elis som ser till att alla filmer och serier kommer ut som de ska. Drönaren Elis ber Fixi berätta hur det gick till när hon flyttade till Playland.