Fixi i Playland
I Playland bor Fixi och drönaren Elis. De ser till att filmer och serier kommer ut, stoppar filmbuggar från att förstöra, och går på äventyr där du kan hjälpa dem hitta bortslarvade saker.
Teknikfixaren Fixi
Välkommen till Playland och dina nya vänner Fixi och Elis som ser till att alla filmer och serier kommer ut som de ska. Drönaren Elis ber Fixi berätta hur det gick till när hon flyttade till Playland.
Elis fyller år och Fixi fantiserar fram ett paket med okänt innehåll för att överraska honom. Men när det hörs knackande ljud inifrån blir Elis nervös, för han vet vad fantasisaker kan innebära.