Tempest In A C-Cup
S1, A8: Kommissarie Fancy anställer Dinna Abandando, en välutrustad civilanställd, för att arbeta i projektet ”säkra gator”. Kelly, Sipowicz och Martinez plockar upp en man som är efterlyst i samband med dödsskjutningen av en taxichaufför.