S1, A3: En ny regel som förbjuder “bufferttid” jagar livet ur besättningen på nedre däck när de försöker hinna med sitt nya tuffa tidsschema. Fänrik Mariner och kommendör Ransoms ömsesidiga brist på respekt kommer till en avgörande punkt under ett externt uppdrag.