Ten Thirteen
S2, A9: En personlig förlust och en påföljande pilgrimsfärd till Miracle ger ledtrådar om varför Meg slog sig in på banan som radikal korsfarare å Remnants vägnar. Efter ett gräl med Laurie hittar Tom viss upplysning på en avlägsen gård.