Hollywood Medium With Tyler Henry Terrell Owens, Fairuza Balk, Olivia Culpo, Carnie Wilson
S1, A7: Tyler Henry använder sina förmågor för att hjälpa Terrell Owens, Fairuza Balk, Olivia Culpo och Carnie Wilson att få kontakt med kära bortgångna familjemedlemmar och vänner.