S5, A16: När killarna testar sig för könssjukdomar testar Artie positivt och blir tvungen att berätta vilka tidigare sexpartners han har haft. Kurt och Blaine stöter på problem i förhållandet då Blaine går upp i vikt. Musiknumren inkluderar "Addicted To Love", "I Want To Know What Love Is", "Let's Wait Awhile" och "Love Is A Battlefield".