S2, A15: Evan Connors fru Jennifer anländer till armébasen i hopp om att bli involverad i FRG. Claudia Joy tar hand om Jennifer, men de börjar snabbt gnabbas. Denise njuter av sin nyfunna självständighet. Rolands mamma kommer för att besöka den nya bebisen, Sarah Elizabeth.