S4, A5: När Keith åker i väg på en affärsresa kommer en liftare in i Davids liv. Nate känner sig utanför i en grupp för att hantera sorg, Ruth agerar äktenskapsmäklerska, och till Georges förtret känner Claire sig tom efter att hennes självporträtt kritiseras.