S2, A10: Jack träffar Ariana Kane (Faye Dunaway) som är chef för Alliansens kontraspionage och som fått i uppdrag att utreda kidnappningen av Emily för att ta reda på vem som försöker utsätta Sloane för utpressning. Under tiden skickas den extremt nervöse Marshall ut på sitt första uppdrag med Sydney som partner; Vaughn skriver upp Will på ett psykologiskt CIA-test; och Francie blir misstäksam över Sydneys och Wills hemlighetsfulla beteende.