Baylen Out Loud Uncensored: "The Airport is a Tic Disaster"
S1, A2: Baylen får veta vad Colins jobbflytt betyder för deras förhållande. Och hon är inbjuden att vara paneldeltagare på en Tourettes-konferens i Dallas.