Baylen Out Loud
Uncensored: "The Airport is a Tic Disaster"
Baylen får veta vad Colins jobbflytt betyder för deras förhållande. Och hon är inbjuden att vara paneldeltagare på en Tourettes-konferens i Dallas.
Baylen åker till Texas för en Tourette-konferens, men hennes tics hotar att överskugga hennes stora stund. Senare blir det allt för mycket för henne.
Allen känner sig fortfarande inte bekväm med att de två bor ihop och pratar med Colin. Baylen provar botox mot sina tics och Colin släpper en bomb.
Baylen och Colin flyttar ihop, men inblandning av andra stoppar upp allt. Colins överraskning på Baylens födelsedagsfest slår tillbaka rejält.