Jay & Pamela
Jay och Pamela har båda en ovanlig diagnos och fann kärleken hos varandra trots att de bodde långt ifrån varandra. Nu bygger de ett liv tillsammans.
Bones and Brides
Jay och Pamela har bestämt sig för att prioritera sin hälsa, planera ett bröllop och flytta ut från sina föräldrars källare inom tre månader.