Deaf President Now!
Upptäck historien om den största människorättsrörelsen som de flesta aldrig har hört talas om. Under åtta tumultartade dagar 1988 vid världens enda universitet för döva måste fyra studenter finna ett sätt att leda en revolution - och förändra historien.