Girls State
Hur skulle amerikansk demokrati se ut i händerna på tonårsflickor? I den här dokumentären får unga, kvinnliga ledare från radikalt olika bakgrunder i Missouri navigera ett engagerande experiment där de skapar en regering från grunden.