S5, A3: Vince dyker upp på ett inte-så-Sweet-Sixteen-kalas, och Ari satsar hårt på Andrew Davies. Drama är fortfarande uppriven efter att ha blivit dumpad och blir kompis med en flaska Johnny Walker Blue.