Samantha Who? The Amazing Racist
S2, A12: Samantha bestämmer att hon måste förbättra sin vänskap med Frank efter en rad missförstånd. Andrea är rädd att de fördelar hon fått genom att dejta en basketstjärna kommer att försvinna efter att han har avslöjats som gay.