S1, A2: Miya inleder förhör med den nyfunna flyktingen som nekar till mord, men erkänner att han har haft samröre med Karakehayov. Åklagaren är mån om att få ett snabbt avslut på utredningen, men Miya är inte lika övertygad om att mördaren är funnen.