S5, A22: När en medlem i Reaganfamiljen blir skjuten försöker Danny spåra den gängmedlem som är ansvarig, utan att låta känslorna ta över. Han tvingas tänka kreativt för att kunna hämta in vittnen i upplösningen av den tvådelade finalen av säsong fem.