Agents of S.H.I.E.L.D. The Asset
S1, A3: När forskaren dr Franklin Hall kidnappas måste agent Coulson och hans team kämpa mot klockan för att ta reda på var han är. Skye är deras enda möjlighet att ta sig in - men hela teamet prövas när deras plan går om intet.