Catch and Kill: The Podcast Tapes The Assistants
S1, A3: En av Weinsteins tidigare assistenter – Rowena Chiu – talar ut om sina erfarenheter av Weinsteins övergrepp och de svåra besluten hon och kollegan Zelda Perkins fattade för att försöka ställa honom till svars.