Catch and Kill: The Podcast Tapes
Den filippinsk-italienska modellen Ambra Gutierrez avslöjar brottsprovokationen som ledde fram till ett kusligt erkännande från Harvey Weinstein - och hennes plan för att bevara bevisen när myndigheterna inte väckte åtal.
Rich McHugh pratar om hur han producerade storyn med Farrow på NBC News, när han intervjuade Rose McGowan och flera andra källor samt den begynnande insikten om att rapporteringen tystades ner bakom kulisserna.