S1, A1: Den filippinsk-italienska modellen Ambra Gutierrez avslöjar brottsprovokationen som ledde fram till ett kusligt erkännande från Harvey Weinstein - och hennes plan för att bevara bevisen när myndigheterna inte väckte åtal.