Glee The Back-Up Plan
S5, A18: Musiknumren inkluderar "Wake Me Up", "Doo Wop (That Thing)", "Story Of My Life", "Piece Of My Heart" och "The Rose". Rachel riskerar att förlora sin huvudroll i Funny Girl när hon provspelar för ett tv-program. Mercedes försöker få med Santana på sitt skivkontrakt. Blaine blir vän med ett äldre och välbärgat societetslejon.