Grey's Anatomy The Becoming
S4, A14: Sjuksköterskornas klagomål angående Mark Sloans kärleksmöten resulterar i en berätta-om-dejten-policy; Cristina blir tvungen att erkänna sina känslor för Burke; Meredith och Derek tar in en krigsveteran i sin kliniska prövning.