S1, A2: Phil lyckas göra bort sig när han försöker agera som en ansvarsfull far. Lilys ankomst ställer saker på ända för Mitchell och Cameron. Jay försöker tillbringa lite kvalitetstid med Manny vilket inte riktigt går som han tänkt sig.