Big Sky The Big Rick
S1, A3: Cassies misstänksamhet mot Legarski växer efter en hotfull diskussion dem emellan. Grace gör framsteg i flickornas försök att nå friheten. Helen konfronterar äntligen Ronald om hans allt märkligare uppförande.