My Name is Earl The Birthday Party
S2, A17: Earl hoppades på att kunna tillbringa sin födelsedagsfest med att reflektera över alla de goda gärningar han har gjort, men hans familj och vänner vill hellre påminna honom om alla de dåliga sakerna.