Bored to Death The Black Clock Of Time
S3, A3: Jonathan gästar The New Dick Cavett Show och råkar på sin ärkefiende. George blir förvånad av nyheter från Bernard och Emily, och Ray ger upphov till ett larm om ett bortfört barn.