The Suitcase Murders The Body Snatcher
S1, A3: En spelares skulder leder till en bränd, huvudlös kropp som hittas i en resväska i Peak District. Utredarna upptäcker en hänsynslös mördare och ett spår av bedrägeri som leder dem till Manchester.