The Suitcase Murders
The Body Snatcher
En spelares skulder leder till en bränd, huvudlös kropp som hittas i en resväska i Peak District. Utredarna upptäcker en hänsynslös mördare och ett spår av bedrägeri som leder dem till Manchester.
En resväska med hänglås upptäcks på landsbygden i Kent. Kroppen av en ung kvinna berättar en historia om någon som är ny på landet och söker efter kärlek.
När en ung kvinna försvinner hoppas hennes syster att polisen ska få hem henne. Istället hittar de hennes kropp instoppad i en resväska, begravd i en två meter djup grav.