S1, A11: Samantha blir chockad när Winston Funk (Timothy Olyphant, “Live Free or Die Hard,” “Go”, “Deadwood”), en rik delägare i mäklarfirman, friar till henne - särskilt som hon vet att Andrea är galen i honom. Hon blir orolig för att det ska förstöra deras vänskap.