S1, A2: De fyra som har överlevt börjar visa upp märkliga symptom, men Ephs och Noras försök att sätta dem i karantän hindras när desinformationskampanjen börjar. I fängelset får Setrakian ett överraskande besök från en gammal – väldigt gammal – bekant.