Blue Bloods The Brave
S8, A12: Anthony blir skjuten när han förhör ett vittne. Erin ber Danny att utreda skjutningen och hitta den skyldige. Samtidigt förbereder sig Nicky för sitt sista prov innan han kan bli färdigutbildad polis.