The Break-Up
S4, A4: Rachel och Kurt blir som tagna på sängen när de får oväntat besök i New York. Santana och Brittany gör det bästa av det långa avståndet mellan dem. Will och Emma är oense om ett nytt jobberbjudande. Musiknumren inkluderar "Barely Breathing", "Give Your Heart a Break", "Teenage Dream", "Don't Speak", "Mine" och "The Scientist".